poniedziałek, 2 maja 2011

Zdjęcie Czerwca



I znów konkursik.
Jak zwykle prace oddajemy do 1 dnia następnego miesiąca :).
Czyli prace zbieram do 1 czerwca.
Temat konkursu to :
Mój sim w kłopotach.
Musicie zrobić zdjęcie kiedy wasz sim narażony jest na niebezpieczeństwo lub po prostu w tarapatach :D i wysłać mi je na mój mail.
Wiem trudny temat ,ale nie mogłam lepszego wymyślić :D
Oto lista zgłoszonych:
1.Madzia
2.Zuzka13 ( orzeszek )
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

I proszę aby do zdjęcia dołączyć opis :D 
A i proszę o wysłanie JEDNEGO zdjęcia i NA TEMAT !!!
W mailu który prześlecie musi być :
Jk masz na imię , jak Cię zapisać , zdjęcie  i opis :D. Nagrodę przesyłam na ten sam adres mail z którego wysłaliście zgłoszenie :)


Zapomniałam o nagrodach :)
1msc : podkoszulek z ulubioną gwiazdą, dom
2msc : podkoszulek dowolnego koloru z ozdobą
3msc : podkoszulek z panterką
4-5msc : podkoszulek koloru niebieskiego
Mój mail : zspadac2@gmail.com

15 komentarzy:

  1. Wielki Glucio2 maja 2011 12:11

    Najlepiej to dać sima siedzącego na kiblu do którego przychodzi nagle śmierć/mroczny kosiarz:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak faktycznie to świetny pomysł ( wiez że na każdy komentarz dostajesz 5 pkt ?)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie odpowiadasz na pytanie miesiąca ? nie chcesz 1o pkt ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielki Glucie ty jesteś lepszy od WIELKIEGO SZAMANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie da się tak bo gdy mroczny kosarz przyłazi to sim już leży na glebie a nie na kiblu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Da się tak zrobić, mnie przynajmniej kiedyś się tak stało.
    PS.Wielki Glut THE BEST!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się do tego konkursu!!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie możesz się zgłosić bo już jesteś ty glucie andrzeja

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja magda i spóła ''światowa korporacja glutów''13 maja 2011 12:54

    JESTEM SIOSTRĄ magdy więc dawaj wszystkie punkty na magdy konto.hihihihihihi

    OdpowiedzUsuń
  10. tia ''światowa korporacja glutów'' pisze:-) Wiesz co? Jak mogłaś mi to zrobić przecież jesteś moją siostrą a do tego chodzimy na zmianę do szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  11. może przedłużysz konkurs o jakiś miesiąc ;> może i ja się zgłoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mogę...
    muszę mieć zdjęcie czerwca.
    ale za nie długa będzie nowy konkurs na zdjęcie lipca.
    Zgłoś się a jeśli nie zdążyć oddać pracy to nic się nie stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W tedy ludzie na wakacjach są >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>................. może rób zdjęcie piątku i soboty i zdjęcie tygodnia i jak teraz lipca czerwca września:)

    OdpowiedzUsuń