poniedziałek, 7 marca 2011

Jak zdobyć laleczkę Voodoo ?


Jak pewnie się domyślacie mam już simsy i znów mogę beztrosko pisać nowe rzeczy :D
A więc dzisiaj napisze jak zdobyć laleczkę Voodoo , miałam z tym małe problemy ale nie potrzebnie.
Najpierw musimy wyjechać na wakacje do Wyspy Twikki. Musimy szukać mapę do tajemniczej parceli na wyspie. Kiedy ją odnajdziemy ,musimy  przedostać się do chatki w kturej mieszka Wiedźma ( tak się nazywa ) Kiedy tam przyjdziemy zobaczymy domek w którym wszystko (prawie) jest zepsute , a Wiedźma naprawia mikrofalę .

Wtedy naciskamy na nią i dajemy na Pomóż .
Poza mikrofalą musimy naprawić :

Wannę
telewizor

i zmywarkę do naczyń

Spokojnie na  szczęście nie trzeba żadnych umiejętności techniki aby zdobyć Voodoo :D
Ja myślałam że trzeba bo nic się nie działo i kazałam babie majsterkować, majsterkować , majsterkować...
i oto skutki :
W końcu zauważyłam że nie skończyła naprawiać telewizora :P
A potem możemy robić co zechcemy np. schładzać ,rozkochiwać , zaprzyjaźniać:

2 komentarze:

  1. Twa wierna prześladowczyni10 marca 2011 03:47

    Młoda niewiasto ciakawa notka ,fajne zdjęcia i ogólnie czad!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewko czemu ty tak dziwnie prześladujesz ?

    OdpowiedzUsuń