czwartek, 10 marca 2011

Nowe simsy

Twórcy gry the sims 2 są naprawdę zapracowani !!!
Stworzyli już bardzo dużo gier , zaraz będzie nowa gra the sims średniowiecze .
Wiele ludzi myśli że ta gra to mała przesada ale myśle że jeśli chcą niech zrobią nawet the sims 4 !
Wiele fanów serii the sims uważa że naprawdę the sims 4 wyjdzie ale nie wiem ile ludzi zainteresuje się tą grą.
Ja osobiście jestem za :D
Niech zrobią the sims 4 co będzie połączone z wszystkimi dodatkami i będzie spokój :D
Mój pulpit nie będzie zawładniety wszystkimi simsami :P
A teraz wszystkie gry od EA i Maxis :
The sims :
-The sims
-Balanga
-Wakacje
-Światowe życie
-Randka
-Zwierzaki
-Gwiazda
-Abrakadabra


The sims 2 :
-The sims 2
-Zwierzaki
-Własny biznes
-Na studiach
-Nocne życie
-Cztery pory roku
-Osiedlowe życie
-Czas wolny
-Podróże
-Ikea urządza dom
-Moda z H&M
-Młodzieżowy styl
-Szyk i elegancja
-Rozrywka rodzinna
-Kuchnie i łazienki
-Rezydencje i ogrody
-

The sims 3:
-Wymarzone podróże
-Kariera
-Po zmroku
-Nowoczesny apartament
-Szybka jazda
-Impreza w plenerze

Historie:
-Historie z bezludnej wyspy
-Historie ze świata zwirząt
-historie z życia wzięte

Inne :
-The sims średniowiecze

Dobra to nie są wszystkie aale jak chcecie to wejdzcie np. na wikipedie i zobaczcie ile tego jest np. na telefony , konsole ...
Ja naliczyłam ich 82 bez akcesorii .
Taak więc maxis i ea maja wielkie dochody z samych simsów a co dopiero jakbyśmy policzyli np. Fify itp...
ONI SĄ CHYBA MILIONERAMI !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz