środa, 16 marca 2011

Wstrzymuje bloga do 5 kwietnia ...

  Nie będę przeciągać .To Zła wiadomość. Po prostu do piątego kwietnia wstrzymuje blog. Nie zobaczycie tu nowych tematów. Z prostej przyczyny . Za trzy tygodnie test po 6kl. i muszę się uczyć ale obiecuje ze już 6 kwietnia będzie nowa notatka. dzisiaj znalazłam 15 minut czasu i widząc ile czasu dzisiaj pozostało mi wolnego po prostu muszę to zrobić. Zrobiłabym coś ciekawego do tej notki ale nie miałam czasu nic przygotować.


Życzcie mi szczęścia !! Wasza ulubiona pisarka blogów.
P.S. Wolałabym nie widzieć komentarzy w których ktoś się podpisuje "twa wierna prześladowczyni ". Ale nie bójcie się to nikt zły tylko po prostu koleżanka:D



3 komentarze:

  1. Podglądaczko-Maniaczka Bloga4 kwietnia 2011 09:46

    Tęsknieeeeeee;(
    Czekam z niecierpliwością na kolejna notkę!!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Co z Tymi notkami?

    OdpowiedzUsuń
  3. Już pare napisałam , ale niektórych nie widać w google... Dopiero potem tam będą. Teraz aby je zobaczyć musicie wejść w pasku po lewej stronie na te notki pod którym chcecie miesiącem. Te najnowsze będą pod aktualnym :D

    OdpowiedzUsuń