sobota, 30 kwietnia 2011

Co zrobić aby móc mieć w simsach sławną postać

Pewna osoba poprosiła mnie abym wyjaśniła co zrobić aby mieć w simsach Selenę Gomez.
Nie jestem pewna, bo nie zdążyłam sprawdzić niektórych rzeczy ale kiedy do nich dojdziemy to tam napiszę że własnie tego pewna nie jestem.
Pierwszy etap to pobranie pcku z daną osobą.Tu macie stronke z chomikuj na której są : Lady GaGa, Robert Pattinson, Kristen Stewart, Miley Cyrus, Riri , Avril x3, Demi Lovato x3, Selena Gomez x2 , Taylor Swit i Justin Bieber.
>>>klik<<<
Aby jednak ściągnąć pack musimy mieć konto na chomikuj. Spokojna głowa. Właśnie jedno dla was załatwiłam specjalnie abyście mogli sobie ściągnąć pare postaci :)


L: lulila12
H:...lulila12...


Co trzeba zrobić dalej macie napisane na chomikuj :) 
A więc nie musiałam pisać o niczym czego nie jestem pewna.
Jeśli chcecie to moge wam skopiować co tam pisze:
"Instalacja 
Plik package 
1. Wypakuj dodatek na pulpit. (potrzebny WinRAR) 
2. Skopiuj wypakowany plik i wklej do folderu Dokumenty -> EA Games -> The Sims 2 -> Download. (jeśli nie będzie folderu "download" to go utwórz) 
3. Po wgraniu dodatków, uruchom ponownie grę, a potem wyłącz. 
4. Zaznacz "Włącz obiekty zmodyfikowane" i możesz zacząć grać. "
Z tym że tam jest jeszcze cos do zrobienia. Otórz znajduje się tam plik obok którego jest ikonka taka
w pomniejszeniu :

Klikamy na plik dwa razy myszką i go instalujemy =) Proste prawda ?



2 komentarze:

  1. Siema.
    Mam pytanie :
    Czy wiesz może jak ściągnąć Sims2 z internetu. ?
    Będę bardzo wdzięczna jeśli mi pomożesz. < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. O,przydatna notka.
    Jak zawsze pomagasz!
    PS.Super notka!

    OdpowiedzUsuń