wtorek, 12 kwietnia 2011

Więcej o sims średniowiecze :D

Właśnie dostałam sims średniowiecze.
Stwierdziłam że może was to troszkę zainteresować.
Jeszcze do końca nie rozkminiłam tej gry bo krótko grałam , ale bardzo mi się podoba.
Jest wiele profesji, każda ma swoje otoczenie ...
Wieśniak nie ma dostępnych ubrań dla monarchy ...
Trefnisie są z samego wyglądu :P
Nie da sie tu grać rodzinkami, aby grać jakimś simem musisz robic misje.
Można mieć dzieci ale nie da sie ich stworzyć w edytorze.
A oto parę zdjęć :

OTO ŚMIERĆ

KUCHNIA ,   taaak w tym kotle się gotuje                                                                                      .


I SYPIALNIA

3 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia i ciekawy opis:)
    Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia super, notka super,wszytko super!
    PS.Też gram w te simy;)

    OdpowiedzUsuń