sobota, 30 kwietnia 2011

Jak przerobić ubranie ?

Ta obiecana ,długo wyczekiwana notka. Nie wiem czy komuś się przyda... ale to nagroda dla was.
A więc zaczynamy ^_^
Najpierw musimy włączyć Warsztat.
Aby go włączyć musimy wejść na start --> Wszystkie programy --> EA GAMES --> The Sims 2 --> The Sims 2 Warsztat
Jeżeli macie dodatek nie włączajcie warsztatu na zwykłych simsach tylko na dodatku na którym włączacie ogółem simsy np. Jeżlei włączacie na Osiedlowym życiu to musicie wejść : Start --> EA GAMES --> The Sims 2 --> The Sims 2 Osiedlowe Życie.

A więc zaczynamy.Kidy włączy nam się warsztad wchodzimy na Twórz elementy:
potem rozpocznij nowy projekt:
a następnie tworzenie ubrań:
i wybieramy typ ubrania
Ja wybiorę codzienne =)
Potem wybieramy ubranie :D.:
i naciskamy :
teraz mamy podać nazwę ubrania. Musimy coś napisać ponieważ to równiesz nazwa pliku. Ja zapisze Na bloga, wy możecie np. brązowa bluzka , fioletowa spódnica... W zależności co przerabiacie =)
    
teraz raczej nie będzie problemów. Ja nie pisze opisów bo i po co ?

Teraz chwilowo kończymy pracę w Warsztacie... Ale jeszcze go nie wyłączamy.Teraz będziemy przerabiać ubranie. Ja przerabiam na fotoshopie ale pokaże na paincie tak aby Ci którzy nie mają programu do grafiki wiedzieli że na Paincie też się da =)

Więc teraz włączamy Painta. Aby przerobić ubranie trzeba wejść : --> Otwórz --> Dokumenty --> EA Games --> The Sims 2 --> Projects --> i na nasz projekt ( w tym przypadku na projekt " nabloga".
Aby zmienić coś np: przedłużyć nogawkę musimy wejść na plik alpfa.
Ale nie będę o tym pisać. Więc my wybieramy plik bez alfa.i pokazuje nam się obrazek :
pierwsze ubranie to ubranie które przerabiamy z tyłu a drugie to z przodu.Ja zmienie bluzkę.Aby to zrobić wchodzimy na internet na grafikę w google i wpisujemy "niebieski materiał"
Potem nasówam ten materiał na bluzkę, tak zaby nie zakrywała spodni.
a teraz zapisuje. Wchodzę na zminimalizowany warsztat i daję zanczek :
i pokazuje mi się strój
Wtedy go zapisuje naciskając to :


1 komentarz:

  1. Supcio notka:D Ja osobiście cieszę się z niej, ponieważ zawsze miałam z tym problemy;)

    OdpowiedzUsuń